MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rygg & Biseps!

Kategori: Träning

Tjaba!
Idag skulle jag träna rygg och biseps, vilket jag oxå gjorde!
Började med marklyft som vanligt men det gick åt helvete.
Har sån sjuk träningsvärk i benen så 70kg var typ tungt, så det blev bara 2sett på 150kg.
Men resten gick ganska bra, kontakt var ordet och det blev riktigt bra pass med pump och bra kontakt.
 
Gjorde en övning för baksida axlar/övre rygg liggande X drag, den körde jag mycket förut och ska nog ge den en chans till nu ett tag ;)
Jag gjorde den sakta båda vägarna och stanade i slutet av draget ca 1sekund.
Brände gött!
Fan måste bli bättre på att ta rygg bilder ;) 
Tog även några på armarna 
Nu börjar ungen skrika som vanligt, måste ta hand om hon innan skriker oss ur huset!
Ha en bra kväll alla!
Hej!

Kommentarer

  • jusse säger:

    Jävla vilka bra trapz du har på första bilden där- Hur kör du dina trapz ?

    Svar: Jag kör dom väldigt sällan, jag går lite högre en paralel när jag kör axlar sen facepull kör jag en del på ryggdagen. Annars är ju shrugs i smith-maskin grym!
    Magnus Häggström

    2013-05-28 | 12:05:16

Kommentera inlägget här: